Kennismaken

Introductielidmaatschap

Introductieleden mogen de eerste 6 weken gratis aan trainingen en wedstrijden deelnemen. Voorwaarde voor het verkrijgen van een blijvend lidmaatschap is het afgeven van een machtiging voor het innen van het verschuldigde contributiebedrag. Bij aanmelding dient een pasfoto voor op de spelerskaart te worden ingeleverd.

Normaliter wordt elk kandidaatlid ingeschreven als spelend lid, maar senioren die de leeftijd van 41 jaar hebben bereikt kunnen recreatief lid worden evenals nieuwe seniorleden voor hun eerste seizoen. De Bondscontributies en de teambijdragen zijn bij de verenigingscontributie inbegrepen en worden door BRC afgedragen.

Met het introductielidmaatschap kun je gedurende 6 weken gratis tweemaal per week meetrainen en spelen. Daarna hoef je pas te beslissen of je lid wordt. Als Introductielid krijg je bijzondere aandacht van de (jeugd)trainers, zodat je snel het spelletje Rugby leert. (Dit is inclusief een Introductie lidmaatschap van de Nederlandse Rugby Bond.)

Wat neem je mee?

Wat je in het begin nodig hebt, is niet veel. Een trainingspak mag, maar een korte sportbroek en een (oud) stevig shirt is eigenlijk beter. Aanrader is een paar noppenschoenen.