Home » Clubinfo » Introductielidmaatschap

Introductielidmaatschap

Met het introductielidmaatschap kun je gedurende 6 weken gratis tweemaal per week meetrainen en toernooien of wedstrijden spelen in het team wat bij jouw leeftijd past. Daarna hoef je pas te beslissen of je BRC lid wordt. Voorwaarde voor het verkrijgen van een blijvend lidmaatschap is het afgeven van een machtiging voor het innen van het verschuldigde contributiebedrag. Als je jonger bent dan 16 jaar, dan dienen je ouders of verzorgers zorg te dragen voor de machtiging. Bij aanmelding als BRC lid dient een pasfoto worden ingeleverd voor de spelerskaart van de Nederlandse Rugby Bond.

Wat neem je mee?

Om te starten met rugby heb je niet veel nodig. Een trainingspak mag, maar een korte sportbroek en een stevig shirt is eigenlijk beter. Een paar noppenschoenen is een aanrader. Denk er wel aan dat de jeugdspelers tot en met leeftijd 11 jaar (de mini’s) geen metalen noppen mogen dragen. Ook is een bitje om je tanden te beschermen verplicht. Deze kun je vooraf aan je eerste training kopen in ons clubhuis voor 4 euro.

Meld je aan!

Velden met een * zijn verplicht