Home » Teams » Dames

Wij zijn de dames van BRC. We zijn bonte mix van verschillende dames waarin de leeftijd varieert van 15 tot 55 jaar. Elke woensdag- en vrijdagavond trainen we samen van 20.00 tot 21.30 uur en sluiten de avond gezellig af in ons clubhuis. Op zondag spelen we wedstrijden.

Ons eerste damesteam speelt in de ereklasse. Dit jaar is gestart met Social Rugby, een competitievorm voor clubs die starten met een damesteam of werken aan een tweede team. BRC neemt ook wekelijks hier aan deel met een aantal dames. Er is dus voor zowel ervaren als beginnende dames de mogelijkheid om op haar eigen niveau deel te nemen aan wedstrijden.

En het mooie is, we zijn altijd op zoek naar JOU! Geef je niet om een paar blauwe plekken, heb je balgevoel en hou je ervan even lekker over een veld te denderen? Of ben jij gewoon net iets te ruw voor elke andere sport? Kom dan een keer meetrainen! Het maakt niet uit of je nu lang, klein, dik of dun bent. Voor elk postuur is een plek op het veld. De enige vereiste: je moet wel tegen een stootje kunnen!

Trainer: Bill Masefield
Teammanager 1e team: Lynsey Poirters-Carli
Teammanager Social Rugby: Maartje Heemskerk

Proef de sfeer in ons team